2 Temmuz 2018 Pazartesi

Yanlış yoldasın bilim dünyası


Gerçekten de çok yanlış yolda:)))))) Yani kilo almaya çözüm bulan kişi dünyanın gelmiş geçmiş en zengin kişisi olur bence. Haaa bir de kelliğe çözüm bulan kişi 2. en zengin olur.
Dün gece yine uyandığımda karnım kazınıyordu gece 1,5-2 falandı. Ama ne yaptım. Çok azimli davrandım ve mutfağa gitmedim. Kendimi tebrik ediyorum ve başarılarımın devamını diliyorum.
Ama çocuklar her akşam  patlamış mısır istiyorlar. Çay-mısır keyfisi yapıyoruz ama her akşam. Dün gece dedim ki "bu gece mısır yok" "aaaa neden" dediler. "Kilo alıyorum ama ben" dedim. "O zaman sen yeme " dediler. "yok yaaa benim canım yok mu" dedim. Bu yeni nesil pek anlayışsız canım. Bir su bardağı patlamış mısırı bir porsiyon kabul edersek yağlı ve tuzlu bir bardak mısır yaklaşık 260 kalori, yağsız ve tuzsuz olursa(ay ne biçim) 76 kaloriymiş bu arada bu değerli bilgiyi de paylaşayım çünkü ben üşenmedim araştırdım:))))
    Facebookta NeuroFormat Eğitim Sitesi isminde bir sayfayı takip ediyorum. Çok ilginç şeyler paylaşıyorlar. Genelde yapılan psikolojik testler, insan davranışları vb.... konularında videolar paylaşıyorlar. Mesela dün bir video paylaşmışlar. "Gözlerle Zayıflama". Yapılan bir deneyden bahsediyorlar. Bir otoparka bir çift göz resmi koymuşlar. Yanlış park vb... gibi kural ihlalleri %65 oranında azalmış. Biri sizi görüyor hissi insanların kendilerine çeki düzen vermelerini sağlıyormuş. Bana çok ilginç geldi. Zayıflamayla ilgili olarak ta mutfağınızın bir yerine ayna asmayı öneriyorlar. Hatta buzdolabının üstüne asılmasını tavsiye ediyorlar.
     Bugünlük bu kadar.
13.01.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kardeş Kıskançlığı

Kardeş Kıskançlığı Geçenlerde nereden geldiyse aklıma kızım yeni doğduğu zamanlarda yaşadığım kardeş kıskançlığı geldi. Öncelikle şunu b...