2 Temmuz 2018 Pazartesi

Kiev Günlükleri 1

Merhabalar
Dün Ankara'dan İstanbul'a oradan da Kiev'e geldik. İlk defa Türk Hava Yolları ile uçtum ve çok beğendim. Dört yıldır en iyi havayolu şirketi seçiliyormuş. Hakediyor bence de:)))
Mesela hostesler çok güleryüzlüydü. Koltuklar rahattı. İkramlarda lezzetliydi.Sonra çocuklara hediyeler verdiler. Ankara-İstanbul arasında çocuk dergisi "Heroes". İstanbul Kiev arasında da içinde oyuncaklar olan küçük çantalar verdiler.








Küçük hediyeler ama çocuklar çok sevindi. Ezgi uçağa bindiğinde "çok heyecanlıyım hayatımda hiç uçağa binmemiştim" dedi. Ben de "oooo koskoca 6 sene de nasıl olurda binmezsin" dedim:))) İstanbul'dan uçağa binen Ukraynalı bayanlardan gözümü alamadım. Ne kadar güzeldiler. Eeeee boşuna ünlü değillermiş:))) Ama indikten sonra aynı şeyi düşündüğümü söyleyemeyeceğim.
Sonra Kiev'e indik. İlk düşündüğüm şey "çok gri bir şehir" olduğuydu. 
Bu bir seyyar kahve dükkanı. Burada çok yaygın bunlardan.
Türk kahvesi yok ama mocca, filtre kahve(Amerikano), kapuçino vb....... bir sürü kahve var. 
Otobüsler falan çok eski. Traleybüsler var mesela. Bilet alıyorsun araçta delme yerleri var. Gidip deliyorsun. Kimse kontrol falan etmiyor. Şahsen Türkiye'de olsa herkes deler miydi diye düşündüm ama burada herkes deliyor. 
Çok fazla kadın çalışan var her yerde. Metro da ,markette,araç şoförü, aklınıza gelecek her yerde. Ya kadın nüfusu çok ya da çok çalışkanlar.


24.01.2015


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kardeş Kıskançlığı

Kardeş Kıskançlığı Geçenlerde nereden geldiyse aklıma kızım yeni doğduğu zamanlarda yaşadığım kardeş kıskançlığı geldi. Öncelikle şunu b...