2 Temmuz 2018 Pazartesi

Rüyalar


Son zamanlarda çok fazla rüya görmeye başladım. Gerçi çok erken yatıyorum, uyku sürem uzun olduğu için olabilir. Gündüz ne olduysa gece devam ediyorum:) Hele birde gündüz çözemediğim bir sorun varsa, kaç değişik versiyonda çözdüğümü hesaplayamıyorum bile. O yüzden biriyle küsmek ya da kırılmak istemiyorum. Rüyalarımda sürekli o kişiyi görüyorum çünkü.
Rüyalar alemi öyle bir yer ki orada herşey mümkün. Bazen orası gerçekmiş gibi.
Bazen hiç düşünmediğim, günlük hayatla ilgisi olmayan rüyalar gördüğümde bunların bir anlamı olduğunu düşünür hemen google'dan rüya yorumlarına bakarım.
Mesela rüyada ağladığını görmek gerçek hayatta sevineceğinizin göstergesidir(öyle olur bana hep).
Ya da rüyamda saçlarımı kestirmişsem yola giderim(bu da çok kesin:))

Sonra uçmak; istediğimiz bir şeyin gerçekleşeceğine işarettir.
Yılan düşman, kedi fesat bir insan demektir. Bu tabirler benim genel kültürüm.  Bir de Freud'un rüya tabirleri var. Freud rüyalara çok önem vermiş ve rüyaların arzuların sembolik olarak doyurulması olduğunu söylemektedir.
Freud'a göre rüyalardaki sembollerin anlamları tahmin edeceğiniz üzere büyük bir çoğunluğu cinsel sembollerdir. Mesela;
Ev: Düzgün duvarlar varsa bir erkek, Çıkıntı ve balkonlar varsa bir kadın.
Önemli Kişiler(Krallar, imparatorlar vb... gibi): Ebeveynler
Trende  yolculuk; Ölüm
Su içine düşmek; Doğum
Diğerlerini yazmasam iyi olacağı kanaatindeyim:)))
 
14.10.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kardeş Kıskançlığı

Kardeş Kıskançlığı Geçenlerde nereden geldiyse aklıma kızım yeni doğduğu zamanlarda yaşadığım kardeş kıskançlığı geldi. Öncelikle şunu b...