2 Temmuz 2018 Pazartesi

Mim-Kitaplar

Selamlar
Sevgili www.metebilge.blogspot.com blogunun sahibesi Handan beni mimlemiş. Adımızın baş harflerinden sevdiğimiz kitap isimlerini yazma mimi bu.
Kadının Adı Yok- Duygu ASENA( Lise yıllarımda beni feminist yapan kitap:) Kesinlikle bayılmıştım. Önemli bir kitap benim için)
Aşk-Elif ŞAFAK(Bir kitap okudum hayatım değişti" diyebileceeğim bir kitap oldu benim için)
Da Vinci Şifresi-Dan BROWN (Bu kitapta çok sevdiğim bir kitap oldu)
Ruhsal Gelişim ve Kader-Ender SARAÇ(Bu kitabı da tavsiye ederim herkese. Değişik bir bakış açısı)
İçimdeki Ben-Sigmund FREUD (Psikolojiyi sevmemin sebebi bu kitap olabilir. Bu kitaptan sonra başladım psikoloji tarzı kitaplar okumaya)
Yabancı-Albert CAMUS (Beğendiğimi hatırlıyorum. Uzun zaman olmuş.)
Empati-Adam FAWER(Olasılıksız'dan sonra bu kitabı çok beğenmemiştim) 


Ben de www.vivamakyaj.blogspot.com,  www.reyhanlahersey.blogspot.comwww.nebihanakca.com, www.serkanaydemirr.blogspot.com
Sizleri mimledim arkadaşlar.
05.11.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kardeş Kıskançlığı

Kardeş Kıskançlığı Geçenlerde nereden geldiyse aklıma kızım yeni doğduğu zamanlarda yaşadığım kardeş kıskançlığı geldi. Öncelikle şunu b...