2 Temmuz 2018 Pazartesi

Zayıflama Maceram-Prime Studio

MerhabaPower Plate Prime Studio
Pazartesi günü Ocak ayında aldığım 40 seanslık Power Plate seanslarım sona erdi. Mehtabişkomla vedalaşmak çok zor oldu. Mehtabişko(Mehtap Kırbaç) benim spor hocam. Tatlı cadım.Onu çok özleyeceğim:((
Vaktim olmadığı için bana konsantre spor lazımdı. Yani az sürede çok kalori yakabileceğim en faydalı olabilecek bir spor yapmak istiyordum. Uzun süre düşünüp araştırdıktan sonra Power Plate aletiyle tanıştım. Kullanıcı yorumlarında ve tanıtımlarında "yarım saat spor yapıyorsunuz iki saat yapmışsınız gibi kaslarınız çalışıyor" cümlesi beni can evimden vurdu. İşte dedim bu benim aradığım spor:)) Sonra da Ankara'da Power Plate olan spor salonları araştırması yaparken internette Prime Studio'yu buldum. O gün telefon ettim bana spor kıyafetlerimle gelmemi ücretsiz deneme seansları olduğunu söylediler ama ben işten çıkıp gittiğim için deneme seansı yapamadık ama Mehtap ve Ergin çiftiyle tanıştım.Başlamam için çok az konuşmamız yetti. Tamam dedim. Aslında biraz pahalı bulduğumu itiraf etmeliyim. Ama 40 seanslık bir paket almış bulundum:))) İyi ki de almışım dedim ama sonrasında. İlk günden Mehtap'la çok sıcak bir ilişkimiz oldu. Hem disiplinli hem de çok dostçaydı. Bana "Hoşgeldin Bebişim" diyerek her gittiğimde sarılması, spor yaptırırken ettiğimiz sohbetler sayesinde kan ter içinde kalmama rağmen zamanın nasıl geçtiğini anlamamı sağladı.
 Power Plate Prime Studio 
Mesela işim olduğunda telefon edip "gelemeyeceğim Mehtap" dediğimde bana "hayır bebişim öyle bir dünya yok geleceksin" diyordu:))) Yani sıkı takip. Ama öyle yapmasaydı sanırım ben de düzenli gitmezdim. Bazen sürünerek gittim ama çıktığımda yaşayacağım hafiflik ve mutluluk hissini ve Mehtap'ın bana çekişeceğini düşünerek gittim.Mehtap'a diyordum ki "senin için geliyorum" O da sağolsun "gel de kendin için benim için, farketmez" diyordu. Ve nasıl geçtiğini anlamadan 40 seansımız bitmiş. Toplamda 5,5 kilo verdim ve 10-15 cm inceldim çeşitli bölgelerden:)))) Ama hiç diyet yapmadım(Mehtap burayı okuduğunda beni öldürecek ilk gördüğü yerde). Haftada bazen 3 kez bazen de 2 kez gittim. Mehtap'a hep dikkat ettiğimi söyledim. Kendimce de şöyle dikkat ettim. Akşam yemeğinden sonra atıştırmalarımı kestim. (Bu insanlık için küçük olabilir ama benim için büyük bir adımdı:))))).
 Power Plate Prime Studio
Yani Power Plate bence yapabileceği her şeyi yaptı. Daha ne yapabilirdi ki. Ama kilo vermekten  çok incelip sıkılaştım ve daha ilk 10 seansta insanlar farketmeye başladılar. Spor yaparken POWER Plate cihazının üzerinde yapıyorsunuz ve alet akım gönderiyor. Yani yaptığınız hareket hangi kasınızı çalıştırıyorsa cihazın titreşimleri sayesinde o kaslar 3-4 kat fazla çalışmış gibi oluyor. 
 
Hem Power Plate'le spor başarılı hem de Prime Studio'nun sahipleri Mehtap ve Ergin KIRBAÇ çok başarılı. Prime Studio butik spor salonu gibi. Ve birebir spor yaptırıyorlar. Genelde bayanlarla Mehtap, erkeklerle de eşi ilgileniyor. İkisi de çok ilgililer, çok tatlılar. İkisi de Hacettepe'den mezun olmuşlar. Orada tanışıp evlenmişler, evlendikten sonra farklı spor salonlarında çalıştıktan sonra Temmuz 2012 de Prime Studio'yu açmışlar.


 Power Plate Prime StudioSizi seviyorum çocuklar .Yolunuz açık olsun. Kalbiniz bu kadar güzelken zaten eminim hayat size istediğiniz her şeyi verecektir.
26.06.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kardeş Kıskançlığı

Kardeş Kıskançlığı Geçenlerde nereden geldiyse aklıma kızım yeni doğduğu zamanlarda yaşadığım kardeş kıskançlığı geldi. Öncelikle şunu b...